loading...

رزرو هتل

رزرو هتل

بازدید : 554
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

شايد اين تيتر براي شما تركيبي از كلمات نا متجانس و ناشناخته باشد كه معني و مفهوم خاصي به ذهنتان متبادر نمي سازد اما اگر از اهالي خطه سرسبز گيلان باشيد و يا قسمتي از گشت و گذارهاي خود در شمال كشور را به بخش غربي اين خطه زمرد فام تخصيص داده باشيد حتما مي دانيد كه »شاندرمن« بخشي از شهرستان »ماسال« در شمال غربي استان گيلان است و »آويشو« نيز نام غاري است ديدني در همين منطقه كه يكي از چندين جاذبه گردشگري اين شهر به شمار ميرود. متاسفانه اگرچه »آويشو« در فهرست ميراث طبيعي ثبت شده ولي هنوز در فهرست تور ماسال مسافرت گردشگران ايراني ثبت نشده است و هنگامي كه صحبت از مسافرت به شمال كشور مي شود فكر همه به سمت درياها و كوه هايي كه بارها رفته اند متمركز مي شود اما اين بار پيشنهاد ما به شما اين است كه اگر قصد سفر به شمال كشور را داريد بهتر است به جاهايي سفر كنيد كه ناشناخته تر مانده اند. جاهايي مثل ماسال و شاندرمن. ماسال شهرستاني ديدني در استان گيالن است. شهرستاني كه بيش از 70 هزار هكتار جنگل و مرتع دارد حتما زيباست. ماسال دومين شهرستان مرتفع استان گيالن پس از رودبار است و پيش از اين، بخشي از شهرستان وسيع تالش بود كه در سال 1376 به شهرستان ماسال تبديل شد. ماسال در قديم »رودكنار« ناميده مي شد.

بازدید : 478
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

پيام رساني با تلفن همراه به مقوله هاي مانند پست الكترونيكي سرويس پست صوتي پيام رساني آني سرويس پيام كوتاه سرويس پيام افزوده سرويس پيام رساني چند رسانه اي و سرويس هاي ديتا اختصاص يافته است.

پيام رساني با تلفن همراه، باعث افزايش سرعت ارسال پنل پيامك اطلاعات با ضريب ايمني بالا شده و سبب صرفه جويي در مصرف كاغذ، زمان و مصرف سوخت مي شود.

سرويس هاي پيام كوتاه يكي از خدمات تلفن همراه است كه در اغلب تلفن هاي ديجيتالي جديد در دسترس است. اين سرويس به كاربران اجازه مي دهد كه پيام هاي كوتاه را تا 160 حرف به تلفن هاي همراه ديگر ارسال يا دريافت كنند. براي ارسال يا دريافت پيام هاي sms كاربران تلفن معمولا مجبور به پرداخت يك مقدار پنل پيامك ماهيانه به شبكه سرويس دهنده يا يك مبلغ اندك به ازاي هر پيام است. بعضي از شركت ها هم سرويس پيام كوتاه را رايگان در اختيار مشتركان خود مي گذارند . در كشور آلمان ساليانه 25 ميليارد و در كل جهان 450 ميليارد sms رد و بدل مي شود.

بازدید : 509
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

همه جاي دنيا گرانترين هتل هاي را معرفي مي كنند، تا پولدارهاي دنيا را به سمت خودشان بكشانند اما در ايران روال معرفي هتل ها به گونه اي ديگر است. اگر زماني شايعه شود كه فلان هتل يا رستوران گرانترين است و يا حتي فلان شخصيت پولدارترين است اين تصور ممكن است تا دهه ها باقي بماند حتي اگر خيلي زود مثال نقضش پيدا شود. سال ها تصور ميشد كه هتل عباسي اصفهان گرانترين هتل ايران است، در صورتي كه با يك پرس رزرو هتل و جوي ساده از قيمت چند هتل مشخص مي شود كه اينطور نيست. در اين گزارش سري زده ايم به گرانترين هتل هايي كه در حال حاضر در ايران مسافر مي پذيرند. استانداردسازي و ستاره هاي هتل ها در كشور ما با آنچه از ستاره هاي هتل هاي بينالمللي انتظار مي رود، متفاوت است. قاعدتا قيمت هتل هاي ايران در مقايسه با گرانترين هتل هاي جهان نيز ناچيز است حتي اگر در داخل كشور گرانترين باشند. هتل هاي پنج ستاره در دنيا نسبت به خدمات و امكاناتي كه به مسافران مي دهند، درجه بندي مي شوند. زيربنا، امكانات ورزشي و تفريحي، امكانات داخل اتاق ها، تعداد رستوران هاي موجود درآنها با تنوع غذايي زياد، نوع خدمات دهي كاركنان و آموزش آنان در برخورد با مشتري ها و خيلي از عوامل ديگر تعداد ستاره هاي هتلها را در سطح بين المللي تعيين مي كند اما در ايران درجه بندي هتل ها و اعطاي ستاره ها وضعيت ديگري دارد.

برچسب ها هتل , رزرو هتل , رزرو , هتل ها ,
بازدید : 486
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

پــس برگرديــم و ببينيــم بــراي رزرو هتل چه ســرويس هايي وجود دارد. در ميان سرويس هاي ايراني رزرواسيون آريا از ابتدا بــراي رزرو هتل به وجود آمــد و اخيراً پرواز را نيز اضافه كرده. مشــكلي كه در داخل كشــور براي اقامت وجود دارد تعداد كم هتلها و قيمت بالاي آنهاســت كه باعث مي شود برخي از مسافران قيد سفر داخلي را بزنند و هزينه اي برابر با سفر داخلي را صرف سفر كردن به برخي از كشورهاي همسايه كنند. سرويس هاي ايراني گاهي تالش كرده اند مكان هاي اقامتي شــخصي و محلي كوچكتر و ســاده تر نســبت به هتل ها را هم وارد بازي كنند، اما ضرورت هاي قانوني هنوز اين اجازه را نداده كه خون تازهاي در سيستم گردشگري ايران به جريان بيفتد و شايد يكي از معدود سرويسهاي مناسب در اين زمينه خانه مسافر باشد كه به ادعاي توســعهدهندگانش در همراه اول مناسب گرفتن خانه، ويال يا سوئيت هاي آزاد براي افراد كثيرالسفر است، اما تجربه شخصي خود سرويس جالب اتاقك را با پشــتيباني و قيمت هاي جالب تاييد ميكند كه براي كساني كه دوست دارند رنگي از تفريح هم به سفر كاريشان بدهند مناسب است. با اين حال سرويس هاي داخلي امكان رزرو هتل و خريد هواپيماي داخلي و خارجي را فراهم كرده اند و اتفاق خوب در اين سالها اين امكان پرداخت ريالي است كه اكثر سايت ها به ســمت آن رفتهاند و آن را در اختيار مشــتري قرار دادهاند. هرچند ممكن است هنوز فاصله زيادي تا سرويسهاي پرطرفدار خارجياي وجود داشته باشد كه در بسياري موارد امكاناتي در اختيار دارند كه ســايتهاي داخلي از آنها بي بهره اند. از تمام اين داستانها و مقايسه ها كه بگذريم، براي مســافر ايراني با هر دليل و انگيزهاي كه براي سفر كردن دارد راهحلهاي زيادي وجود دارد كه مي تواند تامي نكننده نياز او در ســفر باشد. برخي از اين ســرويسها روي قيمت و برخي ديگر روي كيفيت خدمات تمركز كردهانــد، اما در هر حالت ســرويسهايي هم هســتند كه به مقايسه خدمات و قيمتهاي هتلهــا ميپردازند تا كاربر بتواند بهترين سرويس را انتخاب كند. هرچند در مورد برخي مقصدهــا انتخاب چنداني وجود ندارد و بايد به چند مورد پيشنهادشده بسنده كرد. سايت trivago پلتفرم مشهوري است كه خدمات هتلها را نسبت به قيمتشان با هم مقايسه ميكند و با توجه به قصد مســافر از انجام اين سفر بهترين مكانها را به او پيشــنهاد ميدهد. در اين سايت افراد زيادي براي هر هتل نظر گذاشــتهاند كه براي انتخاب آن بسيار كمك كننده اســت. Trivago مناسب ترين قيمت را از بين سايت ها به كاربر پيشنهاد مي دهد و همه امكانات و تخفيف هاي هتل و محل دقيق آن روي نقشه و همچنين راه هاي حمل و نقل آن را براي مســافران ارائه كرده و شما حتي مي توانيد به جاي جســتوجوي نام هتل يا شهر روي نقشه بگرديد و هر نقطه از مقصد خود را كه دوست داريد براي سفر انتخاب كنيد. بعد از انتخاب هتل در اين ســايت به سايت ارائه دهنده هتل ارجاع داده مي شويد، البته همواره از شما خواسته مي شود كه سرويس را دوباره چك كنيد تا از تغييراتي كه ممكن است بنا بر شرايط در هر ساعت ارائه شوند باخبر شويد.

برچسب ها رزرو هتل , سفر , هتل , رزرو , سايت ,
بازدید : 484
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

كمپين هاي آگهي در يك بازه زماني خاص، از رسانه هاي مختلف ارائه و منتشر مي شوند. حياتي ترين بخش از طراحي يك كمپين آگهي، تعيين موضوع كمپين است كه حال و هواي1 هر يك از اجزاي كمپين را مشخص مي كند. موضوع كمپين، پيام اصلي است كه توسط فعاليت هاي ترويجي2 كمپين به مخاطب منتقل مي شود. با توجه به اينكه موضوع هاي هر يك از كمپين هاي تبليغاتي، در شرايط زماني و مكاني خاص و همچنين، با عنايت به آميزه بازاريابي3 طراحي و اجرا مي شوند، عمر مفيد محدودي دارند؛ اما خاطره كمپين هاي تبليغاتي موفق معمولا سال ها در ذهن مخاطبانشان مي ماند. موضوع هر كمپين آگهي رايگان كه براي يك بنگاه اقتصادي طراحي و اجرا مي شود، بايد بازتابي از استراتژيهاي آن بنگاه اقتصادي باشد. اين همان موضوعي است كه متاسفانه در اغلب كمپين هاي تبليغاتي بنگاه هاي اقتصادي كشورمان ناديده گرفته مي شود. طراح كمپين تبليغاتي بايد آشنا با علم مديريت استراتژيك باشد و بتواند استراتژيهاي نوشته و نانوشته بنگاه صاحبكار را دريابد. عدم همخواني استراتژيك يك كمپين اقتصادي و سياست هاي يك كسب وكار، فاجع هاي در صنعت تبليغات به حساب مي آيد كه متاسفانه بهاي چنداني به آن داده نشده است. كمپين تبليغاتي، مجموع هاي است از آگهي ها كه مفهوم يا ايدهاي واحد را منتقل مي كنند؛ يعني آگهي رايگان تبليغاتي كه حول محور يك ايده يا مفهوم طراحي و اجرا مي شوند. گاه اين آگهي رايگان تبليغاتي متعدد هستند: دو، سه يا حتي بيشتر؛ اما در اغلب مواقع با دو آگهي براي يك ايده مواجهيم و البته، ايرادي هم ندارد كه متعدد باشند؛ به اين شرط كه شيرازه اين آگهي ها از هم گسسته نشود و همه آگهي رايگان ها در راستاي ايده واحد پشتيبان آنها باشند. تنها يك ايده قدرتمند ميتواند از آگهي هاي متعدد پشتيباني كند؛ همينجا بايد بر اين موضوع تاكيد كنم كه اغلب كمپينهاي تبليغاتي كه شاهد آنها هستيم، ايده و فكر قدرتمندي براي پشتيباني ندارند و تنها ايدهاي »جالب« هستند كه نميتوان براساس آنها يك كمپين تبليغاتي را بنيان نهاد. بنابراين، به ياد داشته باشيد كه در برابر ايدههاي ناگهاني و جذاب، قدري تامل بيشتري به خرج دهيد و توضيح بيشتري پيرامون آنها طلب كنيد؛ اگر در موقعيت صاحبكار هستيد، از آژانس تبليغاتي خود بخواهيد تا ميتواند در موردايدهاي كه براي طراحي كمپين تبليغاتي دارد، برايتان توضيح دهد و مجابتان كند.

بازدید : 469
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

هتل پنج ستاره ونوس پلاس واقع درفاصله 1500 متري شهرك توريستي نمك آبرود در ميان جنگل هاي شمال با آب و هوايي مطبوع و دلنشين در تابستان سال 1396 با بنايي شيك و مدرن در 13 طبقه با 60 واحد اقامتي مجلل با نمايي بي نظير از كوه و جنگل و مجهز به كليه امكانات رفاهي مورد بهره برداري قرار گرفته است.از نظر موقعيت جغرافيايي هتل ونوس پلاس درفاصله اندكي از مرتفع ترين تله كابين كشور قرار گرفته است. امكانات متنوع از قبيل فضاي سبز و جذاب، روم سرويس، كاركناني مجرب و صبور، آسانسور، سالن ورزشي، پاركينگ و رستوران هتل ونوس پلاس با انواع غذاهاي ايراني و فرنگي و كافي شاپ در محيطي دنج آماده پذيرايي از شما ميهمانان گرامي مي باشد.

بازدید : 496
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

در زمان حكومت محمد رضا پهلوي، دستگاه چاپ افست به تدريج جاي چاپ سنگي و سربي را گرفت و دوران كتابهاي خطي با جلد چرمي به سرآمد در قيمت طراحي آن زمان دستگاه فتوكپي به بازار آمده، اما هنوز همگاني نشده بود. مدارس و برخي ادارات به يك دستگاه پليكپي مجهز بودند كه در اتاقي مجزا نگهداري ميشد در مغازههاي نوشتافزار نوعي كاغذ وجود داشت كه به آن كاغذ استنسيل ميگفتند. روي اين كاغذ خط مينوشتند يا نوشته را تايپ ميكردند، سپس با دستگاه پليكپي دستنوشته را به هر تعداد كه لازم بود تكثير ميكردنداوايل انقلاب يكي از گروههاي سياسي چپ، كتاب سادهاي با جلد سفيد منتشر كرده بود و در آن دستور ساخت انواع بمبدستساز و يك ماشين چاپ ساده را آورده بودنداين ماشين چاپ، يك چهارچوب چوبي داشت كه به آن پارچهي ململ ميبستند و اين چهارچوب با لولا به يك صفحهي چوبي كه اندكي از قطع ورقهي امتحاني بزرگتر بود وصل ميشد كاغذ استنسيل را به پارچهي ململ متصل ميكردند و با غلطكي كه با سادهترين وسايل ساخته قيمت چاپ شده بود، مركب را به طور يك دست روي پارچه پخش ميكردند. مركب از تار و پود پارچه ميگذشت و حروف كاغذ استنسيل را روي كاغذدر زمان حكومت محمد رضا پهلوي، دستگاه چاپ افست به تدريج جاي چاپ سنگي و سربي را گرفت و دوران كتابهاي خطي با جلد چرمي به سرآمد در آن زمان دستگاه فتوكپي به بازار آمده، اما هنوز همگاني نشده بود.

بازدید : 504
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

سرويس پيام كوتاه يا SMS يكي از تكنولوژي هاي نوين ارتباطي پنل پيامك است كه در دنياي بازاريابي براي برقراري ارتباط با ،مخاطبان پنل پيامك از آن بهره گرفته مي شود. در پنل پيامك اين مقاله، ابتدا به تاريخچه تبليغات بي سيم به پنل پيامك عنوان مادر تبليغات سيار مي پردازيم.سپس پنل پيامك تبليغات بوسيله تلفن همراه به صورت جامع مورد بررسي قرار مي گيرد و به ابعاد مختلفي مانند ملزومات و انواع اينتبليغات پرداخته مي شود. پس از مقايسه بين اين ابزار و ساير ابزارهاي تبليغاتي، مزايا و معايب اين تكنولوژي به عنوان ابزاربازاريابي پنل پيامك مورد بررسي قرار گرفته است. با در نظر گرفتن اين مزايا و معايب و مروري اجمالي بر ابعاد پنل پيامك اثرگذار بر ادراكمصرف كننده از پيامك هاي تبليغاتي، براي استفاده صحيح از اين تكنولوژِي و به كارگرفتن اثربخش آن در عرصه فعاليتهاي بازاريابي به معرفي و تشريح دو مدل مفهومي پرداخته شده است. نتايج پنل پيامك حاصل از تمامي اين بررسي ها حاكي از آناست كه براي استفاده از پيامك به عنوان ابزاري اثربخش پنل پيامك در عرصه تبليغات بازاريابي بايد چهار عامل مهم را در مورد بازارهدف به درستي شناخت: پنل پيامك ويژگي هاي جمعيت شناختي، نگرش بازار هدف به پيامك هاي تبليغاتي، آشنايي بازار هدف با نامتجاري كه در پيامك تبليغ مي شود و ميزان مربوط بودن پيامك تبليغاتي به مشتري.

بازدید : 514
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

پوستر ازجمله سوژه‌هاي موردعلاقه من جهت طراحي است چون قوانين آن با بكارگيري روش‌هاي مختلف قابل‌انعطاف هستند و ازاين‌رو مي‌توان چاپ تراكت خلاقانه و جسورانه عمل كرد و احساسات همگان را برانگيخت. برخي از پوسترها نظير چاپ تراكت پوسترهايي مربوط به موسيقي و وقايع، انسان را هيجان‌زده مي‌كنند و برخي ديگر تنها چاپ تراكت منبعي چاپ كارت ويزيت براي اطلاعات هستند. نكته اصلي در طراحي پوستر، ايجاد تعادل و هماهنگي بين عنوان، چاپ تراكت كپي، تصاوير و آرم‌هاست. وقتي اين مورد محقق شد يك پوستر ايده آل خواهيد داشت.شناخت چاپ تراكت نوع مخاطب و نوع محصول / خدمات / حوادث اولين جز از اطلاعات منتقدانه براي يك چاپ تراكت پوستر بشمار مي‌رود. بعد از آن حالات، احساسات يا عكس‌العمل‌هايي كه از طريق چاپ تراكت رنگ‌ها، فونت و شكل‌ها هدايت مي‌شوند كار را تمام مي‌كند.در ادامه، ۲۵ نكته عنوان‌شده كه با بكارگيري آنها مي‌توان تم يك طراحي كه حاوي پيام پوستر است را دريافت كرد. ۱- استفاده از رنگ‌ها در جهت توليد انرژي، استنباط تم و جلب‌توجه رنگ يك جنبه از انرژي است كه طيف وسيعي دارد. رنگ‌ها چاپ تراكت با توليد انرژي بر درك تم طراحي و جلب‌توجه نقش بسزايي دارد. با توجه به موضوع پوستر، چاپ تراكت رنگ‌ها ممكن چاپ تراكت است پررنگ، نامحسوس و يا رمانتيك باشند. شما مي‌توانيد با همه رنگ‌ها كار كنيد.

برچسب ها تراكت , چاپ , چاپ تراكت ,
بازدید : 521
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

بليت اينترنتي بگيريد. بزرگ‌ترين مزيت اين رزرو هتل بلوط تهران بليت اين است كه چون اطلاعات پرواز شما با تمامِ جزئيات، روي كامپيوترهاي فرودگاه وجود دارد، اگر رزرو هتل بلوط تهران بليت‌تان را جا بگذاريد،‌ گم كنيد، يا از شما بدزدند هم، برنامه‌ي سفرتان سرجايش است. حتي مي‌توانيد آن رزرو هتل بلوط تهران را تغيير دهيد بدون اين‌كه نياز به صدور مجدد بليت پرينت‌شده روي كاغذ باشد. حتي اگر شركت هواپيمايي‌تان رزرو هتل بلوط تهران امكان صدورِ كارت پرواز (boarding passes) را به‌صورت اينترنتي رزرو هتل بلوط تهران يا از طريق باجه‌هاي خودكار ( self-service kiosk check-in) ارائه‌مي‌دهد، حتماً از اين امكان هم استفاده كنيد تا در فرودگاه وقت‌تان كمتر رزرو هتل بلوط تهران تلف شود. اما معايب اين بليت‌ها: بزرگ‌ترين اِشكال‌شان اين است كه اطلاعات پرواز شما فقط در كامپيوتر رزرو هتل بلوط تهران يك شركت هواپيمايي خاص است و خطوط هواييِ ديگر به آن دسترسي ندارند. البته در٩٩٪ اوقات مشكلي رزرو هتل بلوط تهران پيش نخواهدآمد، دردسر بزرگ وقتي است كه پرواز شما لغو شود و براي انتقال آن به يك شركت هواپيمايي ديگر به حضور شما نياز پيداشود. اگر چنين اتفاقي افتاد، قبل از اين‌كه اطلاعات بليت شما به شركت رزرو هتل بلوط تهران هواپيمايي جديد منتقل شود، محض اطمينان از همان شركت هواپيمايي قبلي يك بليت كه قابل تأييد باشد (endorseable) بگيريد. براي سفرهايي كه چندين خط هوايي را شامل مي‌شوند هم (مثل مسافرت‌هاي رزرو هتل بلوط تهران دور دنيايي) بهتر است همان بليت پرينت‌شده را بگيريد چون شركت‌هاي هواپيمايي هنوز بين خودشان توافق يكساني براي اين‌گونه بليت‌ها ندارند.

تعداد صفحات : 8

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 4
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 84
  • بازدید کلی : 1817986
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه